Je součástí systému řízení, chrání hřeben řízení před nečistotami, propojuje jednotlivé komponenty řídícího systému.
Kliková skříň slouží jako kryt a zároveň držák pro klikovou hřídel. Na spodní části je olejová vana, v horní části je blok motoru.
Slouží jako držák vačkových hřídelí, nachází se na bloku motoru.
Kryt rozvodového řetězu je zodpovědný za to, aby se nečistoty nedostaly dovnitř motoru. Kryt pomáhá udržet rozvodový řetěz napnutý a zabezpečuje jeho hladký chod. Kryt ve spojení s těsněním brání úniku oleje.
Primární funkcí sacího potrubí je rovnoměrně distribuovat vzduch do každého sacího otvoru v hlavách válců. Rovnoměrné rozložení je důležité pro optimalizaci účinnosti a výkonu motoru.
Transaxle je mechanické zařízení, které kombinuje funkce automobilové převodovky, nápravy a diferenciálu do jedné integrované sestavy. Tato sestava je uzavřená víkem vyrobeným v našem závodu.
Olejové čerpadlo v motoru cirkuluje motorový olej do ložisek, pístů a vačkových hřídelí a také pomáhá při chlazení motoru.
Kryty hlav válců vyrábíme v různých designech, z hliníku nebo plastu. Jedná se o horní kryt motoru, který má zároveň integrované rozvody oleje pro mazání a chlazení vačkových hřídelí.